Witgoed Garantieplan is een nieuw bedrijf, opgericht door Jean Paul Gesu. Omdat er vaak te veel wordt betaald aan de reparatie van witgoed, hebben we een uniek serviceabonnement ontwikkeld. Op die manier is het voor iedereen mogelijk om kapotte huishoudelijke apparatuur snel en betaalbaar te laten repareren.
Sluit je bij Witgoed Garantieplan een serviceabonnement af en heb je last van een witgoedstoring? Maak gemakkelijk online een melding via onze website. Vervolgens neemt een monteur in jouw regio contact op voor het inplannen van een afspraak.
Bij Witgoed Garantieplan werken we uitsluitend samen met vakkundige monteurs en daarom kan je altijd rekenen op een uitstekende service. Tijdens de afspraak doet de desbetreffende monteur onderzoek en licht toe wat het probleem is. Je ontvangt een prijsopgave en bij akkoord start de monteur met de reparatie van het witgoed.
De betaling vindt plaats via iDEAL, pin of contant. Je ontvangt altijd een bon en betaalbevestiging. Dit is tevens het garantiebewijs, dus bewaar je bon zorgvuldig! Is er binnen drie maanden sprake van hetzelfde probleem? Dan hoef je geen onderdelen te betalen en halen we ook geen tegoed van je melding af.
Heb je vragen? Stel ze eenvoudig via het contactformulier of neem telefonisch contact op met een van onze medewerkers.