Witgoed Garantieplan

Veelgestelde vragen

  • Kan ik mijn reparatie annuleren?

    Beschik je over een Zilver servicecontract en annuleer je binnen 24 uur? Dan vervalt één van je drie gratis meldingen. Heeft u Goud servicecontract dan betaal je € 69,- annuleringskosten.

  • Niemand thuis?

    Ben je niet thuis op het afgesproken tijdstip voor reparatie? Dan verrekenen we bij een Zilver serviceabonnement één gratis melding. Bij een Goud serviceabonnement brengen we een bedrag in rekening van € 69,-.

  • Wat zijn de tarieven voor zakelijke klanten?

    Bij zakelijke klanten hanteren we een servicecontract op maat. Ben je ondernemer? Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

  • Wat gebeurt er bij een verhuizing met mijn serviceabonnement?

    Verhuis je in een straal van 35 kilometer van je oude woonplaats, dan verhuist Witgoed Garantieplan gewoon met je mee. In steeds meer regio’s in Nederland bieden we namelijk dekking en dit aantal groeit nog steeds. We informeren je direct bij een verdere verruiming van ons werkgebied.

  • In welke plaatsen is Witgoed Garantieplan werkzaam?

    Witgoed Garantieplan is operationeel in Deventer, Apeldoorn en Zwolle, evenals de dorpen in een straal van 30 kilometer rond deze plaatsen.

  • Welke voorbereidingen tref ik voor de monteur?

    Het is prettig wanneer onze monteur direct bij het witgoed kan. Staat er een droger op je wasmachine, haal deze eraf. Lukt dit je niet alleen, dan helpt een monteur je hier graag bij.